lauantai 6. helmikuuta 2010

200. postaus!

Tänään, Ulpukka ja minä.

4 kommenttia:

  1. Ahkerana olet(te) olleet tälläkin blogilla. Tuli mieleen kuvaa katsoessani, että hyvä kuva 200. rajapyykiksi, kissoja täältä usein tapaa. Tämä onkin ainoa tapa minulle "kissailla", ruudun välityksellä - ei allergia vaivaa.

    VastaaPoista
  2. Empä ole kiinnittänyt huomiota että mikä frekvenssi kissakuvilla on tässä blogissa kun ei aina muistu mieleen mitä edellä on, mutta kyllä ennen Veijo ja nykyään Ulpukka kuvaansa saavat esille.

    Mä taas voin käydä Ruttua katsomassa sun blogissa kun meille ei voi näin isoon kissasakkiin koiraakaan ottaa enää.

    VastaaPoista
  3. Kato mun kaveri emäntänsä kanssa :)

    VastaaPoista
  4. Lepis, jaa että Ultsi on sun kaveri mutta minä en? =D Heh, eiköhän me olla kumpikin, sekä kissa että emäntänsä!

    VastaaPoista