keskiviikko 30. syyskuuta 2009

Esineet


Esineet, esine. Merkillinen sana loppujen lopuksi?

2 kommenttia:

  1. Juuri luin Hesarista, että kolmannes kodin tavaroista on turhia ja joutaisi poisheitettäviksi.

    Vaan ovatko esimerkiksi taulut ja koriste-esineet turhia? Itse heittäisin mieluummin sähkövatkaimen pellolle kuin ainoaakaan tauluistani tai kuvistani.

    VastaaPoista
  2. Minulla on tavaraan sellainen suhde että juuri nämä kyseiset tutut vehkeet lisäävät turvallisuudentunnettani ja kodikkuutta. Siis minun ei tarvitse hommata niitä enää lisää, mutta minulla ei myöskään ole aietta niistä luopua, jollei joku mene rikki.

    En ole siinä mielessä materialisti että ostelisin niitä kauheasti enää lisää ja näistäkin osa on tullut minulle jonkun muun hylkääminä (=Kissamaulta ja vanhemmilta)mutta siinä mielessä kyllä olen kiintynyt tavaraan että en aio niistä luopukaan niin kauan kuin henki pihisee :D

    VastaaPoista