sunnuntai 2. elokuuta 2009

Tyttö puutarhassa


Tyttö on Kissamau. Uusi kategoria life.

4 kommenttia:

  1. Mulle tuli heti mieleen, että tyttöNI olisi parempi otsikko :-D Olen aina ollut sitä mieltä, että hän on erittäin kuvauksellinen ja luonteva kuvissa.

    VastaaPoista
  2. Mari,tyttöNI on tosiaan luonteva kuvissa kun kuvaa itsekin eikä mene hämilleen kameroiden läsnäollessa. Hänessä on myös mallina se hyvä ominaisuus että hän on erittäin ilmeikäs ja luottaa siihen että vain parhaat kuvat julkaistaan.

    Kissamau on kyllä sitä mieltä että ottaa itse itsestään parhaat kuvat, mutta minäkin saan yrittää :)

    VastaaPoista
  3. Kissamau on siis aivan samaa mieltä kuin minäkin :). Siis siitä, kuka ottaa parhaat kuvat. Toi, jonka kanssa asutaan saman katon alla, yritti eilen ottaa musta muutaman kuvan mutta mitä siitä tuli? Eipä mitään. Itse sain paremmat.

    Minäkin olen kattonut, että Kissamau on kuvauksellinen ja mielenkiintoisen näköinen tyttö.

    VastaaPoista
  4. Heli, minäkin olen ihan samaa mieltä siitä että muut eivät osaa kuvata minua :)

    VastaaPoista