lauantai 6. syyskuuta 2008

Päivänlilja

5 kommenttia:

  1. No jo oli aikakin, tätä olen odotellut.
    Toivotaan, että täällä tulee olemaan sellaisia hienoja kuvia mitä oli aikoinaan silloin, kun minua neuvoit blogin teossa ja kuviasi eka kertaa näin. Silloin oli kivoja kuvia ja vähemmän höpinää. Eikä vain pelkkiä kukkia ja kissoja =DDD ISO HYMY!

    Pistän tämän ehdottomasti seurantaan.

    Niin ja onne uudelle blogille, kerkisin sen korkkaamaan!

    VastaaPoista
  2. No voi perhana! Tietenkin SUSU oli nopeampi. No ei se mitään suotakoon se hänelle, olin kuitenkin hyvä kakkonen!

    VastaaPoista
  3. Joo niin, mä olen kyllä tietoinen ettei höpinä kiinnosta kaikkia, mutta sinänsä yllättävästi yhdistelmä sekava-arkinen-jorina + huonotkuvat saa paikalle nykyään keskimäärin toistasataa (+100) lukijaa päivässä ja näyttöjä on vähintään tuplaten, kun pääblogini päivittyy niin tiiviisti.

    Tietysti olisi kiva jos saisikin otettua kunnon kuvia, mutta se on sivutoimisesti melkoisen ponnistuksen takana - kun valoisa aika arkipäivänä ollaan vielä duunarina. Hyvähän se eläkeläisen on sanoa! =D

    No, yritetään edes!

    VastaaPoista
  4. Hyvä, että lukijoita riittää myös löpinäblogeissa, kyllä minäkin niitä lueskelen, harvemmin tulee vain kommentoitua. Joskus ärsytyskynnys ylittyy =)

    VastaaPoista
  5. Laitoin sulta Kootee linkkeihin kuvakulmat-blogin. Menny hankalaksi kun kaikilla on useampia blogeja!

    VastaaPoista